sobota 6. prosince 2014

...o jídle...



...věřím v používání homeopatik - "cukrové kuličky s informací" - nic víc. věřím v jejich účinku na fyzické tělo...
...věřím v účinek ásán na energetické tělo...
...věřím v informovanou vodu, v bylinky, řeč kamenů a kyvadla a karet...

...ale co jím? stravuji se naprosto běžně, i když se snažím jíst více zeleniny, méně mase, kvalitní chovy, sem tam bio, strava dle pěti elementů se mi líbí...ale před pár dny se ke mne opět dostala informace o vegetariánství, veganství...přemýšlím...dává to smysl až mrazí. Účinek masa a mléka na fyzické tělo je jasný, ale co úroveň energetická? Co asi do těla vpravuji za informaci z masa a mléka zvířat žijících nechci vědět jak. Přestat jíst maso jsem zkusila několikrát, ale vždy chuť vyhrála. Přemýšlím a dostávám se k raw food, teda zjišťuji, že tam to hraje, brnká na správnou strunu. Píšu a jím první raw počin - a dokonce to zvládl i tescomácký tyčový mixér /počáteční investice do spotřebičů k raw stravování je nemalá totiž/


...mrkovovo-zázvorová polévka dle receptu ze Secret of raw, příprava trvala 10min a je úžasná, výborná, zasytila mne a navíc nechladne, když u toho píšu :)



...no asi zkusím těchto jídel více zařadit do svého života, sedí mi :)




recepis: do mixeru 4 očištěné mrkve, 2cm oloupaného závoru, asi 3dcl vody, hrst kešu oříšků, rozmixovat a dosolit dle chuti, možno ještě přidat trochu chili, když máme tu zimu

Žádné komentáře:

Okomentovat