úterý 3. května 2016

30 a mé balancování

Dneska se postavení planet na hvězdném nebi blíží stejnému postavení jako před 30 lety, kdy jsem se narodila. Nikdy jsem nebyla moc na horoskopy, ale chápu, jaký významný energetický otisk jejich postavení na mne měly, jaké atributy a potenciály ve mně otevřely.
Vždyť den, hodinu i minutu našeho narození si vybíráme už při vtělení. Je to moment, kdy pouze a jen toto postavení planet /a to nejen v naší sluneční soustavě/ dokáže vytvořit potenciál energie, která dovolí se malé bytosti narodit.

Numerologii moc neznám, ale vnímám, že trojka na začátku je zajímavým časem. Dvojka je jisté doplnění, párovost, harmonie, devět let s dvojkou na počátku nám dává možnost sladit v sobě dualitu, jing a jang, vnitřní ženu a vnitřního muže, jak říká Freud naší animu a anima. Jak jsem obstála?

No řekněme, že jsem se trochu otloukla o mantinely – na počátku dvacítky byla dost vpravo – v materiálnu, bavilo mne hromadit pěkné a luxusní oblečení, být hodně ve fyzičnu, děkuji za to, že jsem měla možnost tento pól si opravdu užít a dopřát si to!

Mé strachy, které se začaly opět ozývat, mne zavedly k touze poznat něco hlubšího a postupně jsem se dostala až na druhou stranu – doleva – vymetala různé sebepoznávací semináře, asi ani nejde vypsat, jaké všechny to byly, snažila načíst co nejvíce knih s esoterickou tématikou.

V tomto čase mne do středu vrátilo to nejzásadnější – mé dvě děti – drží mne při zemi, ale zároveň si ponechávám hlavu v oblacích. Děti jsou pro mne na jednu stranu neuvěřitelnou smrští inspirace v duchovní rovině a práce na sobě, ale zároveň mi nedovolují už být tak moc vlevo, ale spíše to „levo“ mi dovolují ŽÍT. Žít ho každý den, každou noc.

Takže vlastně asi dobrý – těžko říci, v jakém bodě na pomyslné lineární přímce se nyní nacházím, ale díky mnoha zážitkům a prožitkům jak „zprava“ tak „zleva“ si nyní můžu vybalancovat svůj stav a najít si své dobře.

Co tedy může přinést trojka? Když jedna a jedna se doplní do dvojky? Když materiálno se setkalo s duchovnem? Teď cítím, že mi to trojka pomůže přivést do praxe, žít to. Z jedna a jedna dvě a pak nové jedna jako plody mé práce.

Trojka mi také otvírá zajímavé téma a to mé ego, asi není třeba vypisovat, že ego je naší součástí a rozhodně není záhodno ho potlačovat. Nemít ho by nám nedovolilo tady žít, rozdali bychom vše i sebe. Takže ego je jako náš ochránce v systémovém světě. ALE nemělo by nás ovládat! Své takové to lidské ego myslím, že poznám a mám ho pod kontrolou, je to však mrška mazaná a Světské Ego si vzalo nový kabátek – nyní jsem Ego Duchovní. No a to je občas těší ho poznat.

Já měla možnost se s ním setkat včera, poslední den 29 roku. Přišel mi email, od „jógové kolegyně“, prošly jsme spolu základní seminář před několika lety, působí ve vedlejším městě. Ptala se, zda by bylo pro mne ok, zda by mi nevadilo, když by měla semináře a setkání jógového charakteru i u nás. Jak jsem email dočetla, musela jsem se zasmát, Duchovní Ego se ozvalo! Vykouklo a řeklo: „Pozor, jógová konkurence, pozor, ať nepřijdeš o klienty, pozor, co budeš dělat, pozor, o všechny přijdeš a budeš muset jít pípat do Tesca!!!“

Naštěstí mi rychle došlo, jaký strach mé ego vytáhlo, aby se pokusilo zoufale o svou nadvládu. Strach o blaho, ono je totiž vážně boží, když vás může živit cvičení jógy, co si budeme povídat.
V tomto je určité umění nechat věci plynout a věřit, že okolnosti nás vždy povedou tam, kde zrovna máme být. A i když se může zdát, že děláme to samé, není to tak. Když dva dělají totéž, není to totéž a je to tak správně.

Člověk přece nemůže dělat všechno a pro všechny, proto tu jsou další průvodci a my se můžeme hezky doplňovat!

S hlubokou úctou se klaním Tvůrci


Žádné komentáře:

Okomentovat