sobota 13. srpna 2016

6.8.2016 N a V PŘÍPRAVY


Je to už týden od naší svatby, říká se, že je to "nejkrásnější den" v životě ženy. Já tedy nejsem moc na 1., 2. či 3.příčky, ale rozhodně se tento den zařadil mezi TOP úžasné, plynoucí, harmonické a láskyplné dny.

Před svatebním dnem jsem prosila /anděly, zdroj, boha, průvodce...všechny, které jsem si vzpomněla v předsvatební bezesné noci/ o jediné, aby nám bylo umožněno prožit den v hlubokém spojení SAMI SE SEBOU A V LÁSCE, říkala jsem, že pak celý den prožijeme plynule a naše naladění se bude šířit na všechny okolo nás a taky to tak bylo.
kojení před obřadem


Den to byl vskutku krásný, rodinný a tak jsem to chtěla, svatba se celá konala na zahradě maminky ženicha, kde jsme vše připravovali několik dní předem, krom  jednohubek a mini chlebíčků z Lahůdkářství Jitřenka jsem vše dělali my - babička jedna svatební mini koláčky, babička druhá velké moravské koláče, já a maminka ženicha dorty z kysané smetany zdobené ovocem jako mandaly, maminka moje velká mísa plná grilované zeleniny, kamarádi nazdobili obložené mísy se sýry a antipasty, teta naložila hermelín, utopence, děda pečenáče, můj taťka se ujal nakládání masa a celé odpoledne s láskou krmil masožravce :) 
Holky ze Špajzu dodaly úžasná vína!









Sukni pro mne a Máju ušila známá Laduse, hudbu jsem si pouštěli podle chuti z noťasu, k obřadu Cyrila a jeho 4.skladbu na housle z CD Al Alba, zahradu vyzdobili režnými provázky a na ně zavěsili co se našlo, na zem položili velké přehozy, dětem postavili teepee...








Díky patří mé svědkyni a celoživotní blízké kamarádce Hanče, která spolu s mým bráchou svatbu krásně nafotili, udělala květinovou výzdobu /kterou jsme si spontáně a neplánovaně celou natrhali v sobotu ráno na zahradách u nás, mamči a maminky ženicha/, vytvořila květinu pro mne a maminky, výzdobu pozvedla na vyšší úroveň svým citem a ještě mi byla svědkem :)




A hosté se sjíždějí, výzdoba hotová, jídlo připravené, děti čisté a oblečené a už jen čekáme zda pan oddávající najde dům na konci ulice a nepřiveze sebou déšť...

A obřad samotný? V dalším článku...


1 komentář: