čtvrtek 14. prosince 2017

Když máš pocit nedostatku času, zpomal...

...takže zpomaluji, ale můj milý blog nějak nestíhám...foto mám jen v mobilu, z něj nestíhám vložit do počítače, z počítače na blog...
snad brzy
to
bude
lepší
:)

...opravdu na mne pocit, že nestíhám občas skočí, zvlášť si ho uvědomuji, když odpoledne nacházím svou ranní kávu mezi hračkami, když večer zjistím, že jsem byla od rána jednou čůrat, jednou jsem se napila a můj oběd vznikl dojídáním zbytků od dětí, když usínám večer mezi slovy pohádky dříve než děti...ale jsem nesmírně šťastná, ale opravdu nesmírně :) a to jsem se dala ještě do naučení se hry na kytaru - cíl je jasný, do Štědrého dne - jedna koleda :)

1 komentář:

  1. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Obchod odkudkoli - Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat