sobota 23. prosince 2017

Požehnané Vánoce...

...zítra to bude rok, co k nám přišla třetí dušička, jako velké překvapení, to že je s námi mi dala najevo pár dní po početí - vánočním odlévání olova - jednoznačně jsem tak měla čapí hnízdo, vsici jsme se to mu smáli, když jsem pak 11.1. zjistila, že jsem těhotná tak jsem si na to vzpomněla :)

...Toník...i to své jméno si vybral, tolikrát se nám zobrazilo, že nešlo nevyhovet - okolo nás samy Toník, korálky z jantaru co jsem miminku vybrala se jmenovaly Toník, šampon Toník a nakonec i Antonín jako jméno nasich pradědečků z matčiny strany.

...Toník je vzácný, nikdy jsem neviděla tak klidně a spokojené miminko, vlastně plakal jen v autě, nebo když ho jednou bolelo bříško, ale jinak vůbec, je rád u mne v šátku, nebo v kožešinové postýlce odkud na nás vidí, v noci spinká zaboreny v mém podpaží:)

... Toník jen je a vše okolo něj září...
...jen s pokorou děkuji...
...

...minulý rok jsem myslela, že máme nejkrásnější Vánoce, ale ty letošní v pěti jsou jeste lepší...

Žádné komentáře:

Okomentovat