pátek 11. března 2016

Zujte mne

Už několikátou noc se budím s horkostí v chodidlech, zvláštní, až dnes mi dochází, co mi chybí...celé léto bosky, kde to jen aspoň trochu šlo, jinak pro volnost chodidel nosím jen botky barefootové, které sice jsou anatomicky pro nohy lepší než klasické, ale stejně chybí kontakt NOHY a ZEMĚ.
Jak dlouho se má chodidla nedotkla vědomě země? Několik měsíců určitě. Chci se uzemnit!
Je noc a já zabalená v dece jdu na zahrada bosá, stojím asi 10 minut pozoruji hvězdy a je mi neskutečně blaze! Na povrchu země je nejvíce pozitivně naladěných iontů a my se od nich gumovými podrážkami stále izolujeme. Spojením nohou a země dochází k výměně, vyladění. 
Ano, budu si teď tuto péči dopřávat každé ráno i večer.
Ulehám s příjemným chladem na svých nohách...

Žádné komentáře:

Okomentovat